top of page

NATALIE SAKSAMAAL

Asse vahetusõpilane Saksamaal 2018/19

Blogis kirjutan enda vahetusaastast, postitan pilte, et oleks endal millele tagasi vaadata ja ka need, kes Eestis, saaksid näha, mida siin teen.

Varem postitasin Tumblrisse, kuid kolisin Wix`i üle. Kui soovid mu varasemaid postitusi lugeda, siis leiad need lingilt: 

https://www.tumblr.com/blog/loudpostcloud

​

40068324_664247693956868_820520102087622
Home: Welcome
Home: Blog2
Search
  • Writer's pictureNatalie Lind

Miks see vaheaeg nii pikk peab olema?

Kes veel ei tea, siis Schleswig-Holsteinil on sel aastal sügisvaheaeg kolm nädalat. 1.oktoober-20.oktoober. Vähemalt trenne ei jäetud ära, vaheajal käin kaks korda nädalas. Kuid suures osas koosneb mu elu Netflixist ja Youtubest ja veidike Duolingost ka. Eelmine laupäev ei läinud isegi peole, pisar.


Kuid kui jätta igavlemine ja mu senise elu suurim kihk kooli minna kõrvale, siis niimõndagi on siiski juhtunud.



Meil on nüüd merisead nädalaks, sest Annika(hostema sõbranna) läks puhkusele.

Kuna mul on nüüd palju aega, siis käisin Hamburgis muuseumis, ja võin öelda, et see on kõige parem šokolaadimuuseum, kus ma olen käinud. Ma ei salvestanud ühtegi seal tehtud pilti, seega panen siia ühe internetist leitu.


https://www.hamburg-travel.com/attractions/culture-in-hamburg/culture-from-a-to-z/chocoversum/

Ning kui ma seal kandis juba olin, siis käisin Spreicherstadt`is ka Seal on väga palju laohooneid, mis näevad kõik ühesugused välja. Ehitati 1883-1927. Siiani maailma suurim "laolinn" maailmas ja alates 2015. aastast on ka Unesco maailmapärandi nimistus.





Teadite, et Hamburgis on rohkem sildasid, kui Amsterdamis, Londonis ja Veneetsias kokku? Nüüd siis teate.


Siin näeb iga teine maja selline välja. @Wrist

Pühapäeval käisime perega Sylti saarel. Selline turism, selline turundus, väiksel saarel, kus elab vaid 17 000 elanikku. Ma ei oska seda isegi seletada. Selline tunne jäi, et igale asjale mis seal saarel müüdi oli kohustuslik peale panna saare siluett ja igal firmal mis seal saarel tegutses pidi see logol olema.


Jah, ma tegin praamil pilti nagu turist, kes ei ole praamiga kunagi sõitnud. See praam oli üks-ühele vana Virtsu-Kuivastu oma.

Sellel väiksel saarel on vaateratas, aga Eestil ei ole.



Saart katavad suures osas künkad ja ühe otsas neist oli vaateplatvorm ja ilus vaade.

Sellised rannatoolid on siin väga populaarsed. Need on igas rannas, kus ma käinud olen.

Kokkuvõttes ütleksin, et saar on väga ilus, kuid hoolimata sellest, et hooaeg on just-kui läbi oli seal liiga palju inimesi.


Funfact: Mu hostisale saadeti just postiga mälupulk millel olid pildid.

Funfact: Saksamaal on väga halb 3G/4G ja levi. Kohe kui suuremast linnast välja minna on see lännu.



See ongi tänaseks kõik!

tschüseee!



131 views0 comments

Recent Posts

See All
Home: Subscribe
41454891_323363271553838_753505029435949
Home: Contact
bottom of page